Digital Benimseme Platformu
Whatfix Studio ile, kullanıcılarınızın uygulamaları tam potansiyeliyle kullanmalarını sağlamak için bağlamsal uygulama içi rehberlik ve yardım içeriği oluşturmak için kodsuz bir içerik editöründen faydalanın.
Uygulama İçi Rehberlik
Kullanıcıları karmaşık uygulamalar ve süreçler boyunca uygulama içi Akışlar, Görev Listeleri, Akıllı İpuçları, Pop-Up’lar, Launcher’lar ve daha fazlasıyla yönlendirerek ürün odaklı deneyimlerle iş akışını öğretin.
Self Help
Son kullanıcıları, mevcut bilgi havuzlarınız ve destek kaynaklarınızla entegre olan, bağlamsal yanıtlar sunan bir uygulama içi kaynak merkezi olan Self Help aracı ile destekleyin; bu, kullanıcıların ihtiyaç anında sorularına cevap bulmalarını sağlar.
Anketler
Ürün deneyimleri, Whatfix tarafından hazırlanmış uygulama içi rehberlik, yeni uygulama özellikleri ve hatalar, NPS, müşteri duyguları, eğitim deneyimleri ve daha fazlası hakkında kullanıcı geri bildirimlerini uygulama içi anketlerle toplayın.
Rehberlik Analitiği
Whatfix ile oluşturduğunuz uygulama içi içerikler üzerindeki etkileşim ve kullanım verilerini toplayın. Görev Listesi tamamlama oranlarını, Akış düşüşlerini, Akıllı İpucu görüntüleme sayıları, yaygın Self Help sorgularını ve daha fazlasını görün.
Neden Whatfix En İyi Dijital Benimseme Platformu Olarak Öne Çıkıyor
Fortune 1000 şirketleri ve ürün odaklı firmaların neden Whatfix’i dijital benimseme ortağı olarak tercih ettiğini görün.
No-Code İçerik Düzenleyici
İçerik oluşturucularınızı, kullanıcı etkileşimini artırmaya yönelik markaya uygun uygulama içi yardım ve destek deneyimleri oluşturma konusunda güçlendirin. Whatfix Studio, kod yazmaya gerek kalmadan içerik düzenlemenizi sağlar.
Yapay Zeka Destekli Dijital Benimseme Platformu (DAP)
Whatfix, yapay zeka entegrasyonuyla dijital benimseme platformuna içerik oluşturma yardımı, bilgi sentezleme, kullanıcı girişlerine dayalı uygulama içi görevleri yerine getirme ve daha fazlasını sunar.
Otomatik Çeviri
Whatfix içeriğinizi 80’den fazla dilde yerelleştirerek, üçüncü taraf araçlar veya manuel çeviri çabaları olmadan küresel kullanıcı tabanınıza bağlamsal yardım sağlar.
Müşteri Odaklı Yaklaşım
İş sonuçlarınızı desteklemek için, özel olarak hazırlanmış başlangıç eğitimlerimiz, uygulama sonrası içerik yazar eğitimi, 24/5 destek hizmetimiz, müşteri topluluğumuz ve Mükemmeliyet Merkezi’miz ile hizmetinizdeyiz.
Akıllı İçerik
Kullanıcılara, uygulamanın hangi aşamasında olduklarına, tamamladıkları iş süreçlerine, rollerine ve diğer faktörlere bağlı olarak otomatik olarak bağlamsal rehberlik, yardım ve kaynaklar sunun.
Çoklu Formatlarda İçerik Dışa Aktarma
Whatfix içeriğinizi videolar, sunumlar, nasıl yapılır makaleleri ve PDF’ler olarak dışa aktararak eğitim içeriği üretimini ölçeklendirin. Whatfix içeriğini yeniden kullanın veya bilgi tabanı makalelerinize, LMS’e, sürüm notlarına ve daha fazlasına entegre edin.
Web, Masaüstü ve Mobil Uygulamalarda Benimsemeyi Artırın
Whatfix DAP, kullanıcıların gerçek potansiyellerini ortaya çıkarmalarını ve iş sonuçlarını yönlendirmelerini sağlar. Bu, masaüstü, mobil ve web uygulamaları dahil olmak üzere tüm teknoloji ve yazılım deneyimlerinde – ayrıca müşteri odaklı uygulamalar ve dahili kurumsal yazılımlar da dahil – geçerlidir.
Web İçin Whatfix DAP
Öğrenme, rehberlik ve kendine destek içeriklerini, Whatfix’i kullanarak doğrudan kurumsal web uygulamalarınıza entegre edin.
Masaüstü İçin Whatfix DAP
Whatfix, masaüstü uygulamalarında DAP uygulamasını destekler, her sektörde ve her teknolojide dönüşümü sağlamak için benzersiz teknoloji gereksinimlerini karşılar.
Mobil İçin Whatfix DAP
Whatfix Mobil, organizasyonların mobil uygulamalar için uygulama içi mobil deneyimler oluşturmasına olanak tanır ve mobil uygulamalar için ürün odaklı büyümeyi destekler. Ayrıca, saha hizmeti çalışanlarına tablet ve mobil cihazlarda destek sağlar.